Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Bedankt RGR voor je reactie, maar... ?

1. Accountinstellingen testen in Outlook geeft géén fout - dus settings voor mij 2. Stuurde bericht via proximus.be naar mezelf (ander adres) en deze komt onder verzonden items te staan - dus effectief verzonden voor mij 3. Op dat ander adres komen dagelijks berichten toe (ook op dat bij proximus), maar nog steeds géén testbericht van punt 2 - dus NOT OK voor mij 4. Mijn IP staat niét in de Blocklist van Spamhaus.org ... Zal nog wat zoeken en vloeken worden ;-((

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Het account moet zijn POP3
    Heb je de pop en de SMTP niet door elkaar gehaald.
    POP3 account moet altijd in hoofdletters
    pop
    pop.provider.be (voorbeeld) is de binnenkomende mail server
    De SMTP
    SMTP.provider.be (voorbeeld) is uitgaande mail server
    .
    Weet je zeker dat je, je mail adres goed hebt ingevoerd. Het feit dat je aangeeft in punt 2 dat het bericht zou zijn verzonden, betekend mogelijk dat je bericht aankomt op een (heel) ander bestaand e-mail adres. dan het e-mail adres dat jij had aangemaakt. check bij het verzenden van de mail of je het adres wel correct hebt ingevoerd. Wanneer je een e-mail adres, als gevolg van een typefout verkeerd invoert, en het adres zou niet bestaan, dan krijg je de mail die je hebt verzonden retour. in postvak in.

Beantwoord deze vraag