Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Hoe sluit ik sitecom router op technicolor modem aan?

Hoi, Ik zou graag mijn sitecom WLR-4100 (X4 N300) router aan willen sluiten op het door tele 2 geleverde modem. De bedoeling is dat ik mijn pc en ps4 bekabeld kan aansluiten op de router en ik wil een wifi signaal uitzenden. Het wifi signaal uitzenden lukt, ik ben verbonden maar heb geen internet toegang. Bekabeld kan ik geen verbinding maken met het internet via de pc en ps4. Uiteindelijk wil ik porten gaan forwarden voor de ps4. Moet ik dat dan doen op de sitecom of op de technicolor? Had eens gelezen over de router een statisch ip te geven, maar de sitecom verschijnt niet bij de technicolor bij verbonden apparaten. Het volgende heb ik bij de sitecom gedaan: Auto ip change disabled Dhcp server disabled UPnP enabled Ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat ik precies moet doen om het werkend te krijgen. Bvd!

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Zit hier iets bruikbaars bij om verder te kunnen: http://forum.kpn.com/t5/Internet/Gebruik-een-eigen-router-achter-de-Experia-Box/td-p/164983
    • +
    • 0
    • -
    Controleert u allereerst of de kabel tussen het modem en de router in de blauwe poort op de router zit. Voer daarna eens een reset naar fabriekswaardes uit door de OPS/WPS knop 20 seconden ingedrukt te houden. Helpt dit niet, dan helpt het volgende artikel mogelijk al om het probleem te verhelpen: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-4100v1002/wi-fi-router-x4-n300/faq/basic/2445/

    Lukt het zo niet, dan helpt onze helpdesk je graag verder. Onder elke veelgestelde vraag op onze website vindt je een link naar onze contactopties ("Extra hulp nodig? Klik hier voor persoonlijk contact.").

    Vriendelijke groet,
    Maarten
    Sitecom Webcare

Beantwoord deze vraag