Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

ik heb al een automatische incasso nu moet ik opnieuw betalen, hoe kan dat?

Ik had een nieuwe account aangemaakt omdat ik had opgezegd. Ik kon in Turkije waar ik veel verblijf Netflix niet ontvangen. Later ontdekte ik dat ik waarschijnlijk via een omleiding het wel kon ontvangen. Heb een nieuw account aangemaakt met mijn andere e-mail adres om het te proberen. Dit gaf helaas problemen. Later lukte het wel en heb inmiddels een automatische betaling. Vandaag moest ik opeens opnieuw betalen. Hoe kan dit en hoe maak ik het goed. Ik wil maar een account. Er is al 7,99 van mijn rekening nr. afgehaald dus ik heb al betaald. Wat kan ik het beste doen om niet 2e te betalen.

1 antwoord
  • Contact opnemen met Netflix en de situatie uitleggen. Ieder geval niet het betaalde geld terugstorten en verder niets doen: daar komt narigheid van.

Beantwoord deze vraag