Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Mail valt telkens uit op iPad ?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Problemen met de Wi-Fi verbinding
    Als je verbinding herhaaldelijk wegvalt, probeer dan de Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) lease te vernieuwen. Ga naar Instellingen, klik op Wi-Fi en druk op het kleine blauwe i'tje aan de rechterkant van het netwerk dat je wilt gebruiken; klik op 'Vernieuw lease' onder de IP-gegevens om de verbinding met de router te verversen.

    Als dat niet mag baten, gebruik dan vaste IP-adressering in plaats van DHCP. Creëer een IP-adres dat nog niet door de router gebruikt wordt - het begint in elk geval meestal met 192.168.xxx.xxx. (Ik kies doorgaans een nummer bovenaan het bereik van de router om conflicten met DHCP IP-adressen te vermijden.) Ga opnieuw naar Instellingen, klik op Wi-Fi en selecteer je netwerk. Druk daarna op het tabblad 'Statisch' en vul het adres in in het veld 'IP-adres'. Vergeet ook niet de rest van de gegevens in te vullen.

Beantwoord deze vraag