Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Mail valt telkens uit op iPad ?

1 antwoord
    • 0
    Problemen met de Wi-Fi verbinding Als je verbinding herhaaldelijk wegvalt, probeer dan de Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP) lease te vernieuwen. Ga naar Instellingen, klik op Wi-Fi en druk op het kleine blauwe i'tje aan de rechterkant van het netwerk dat je wilt gebruiken; klik op 'Vernieuw lease' onder de IP-gegevens om de verbinding met de router te verversen. Als dat niet mag baten, gebruik dan vaste IP-adressering in plaats van DHCP. Creëer een IP-adres dat nog niet door de router gebruikt wordt - het begint in elk geval meestal met 192.168.xxx.xxx. (Ik kies doorgaans een nummer bovenaan het bereik van de router om conflicten met DHCP IP-adressen te vermijden.) Ga opnieuw naar Instellingen, klik op Wi-Fi en selecteer je netwerk. Druk daarna op het tabblad 'Statisch' en vul het adres in in het veld 'IP-adres'. Vergeet ook niet de rest van de gegevens in te vullen.
    • Reageer

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account