Vraag & Antwoord
Outlook 2016 - Niet alle spam is als 'ongewenst' aan te merken.?
Ik krijg steeds meer ongewenste mails die ik niet op de gebruikelijke wijze (rechter muisknop, 'ongewenste mail, afzender blokkeren') kan toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzenders. Ook handmatig aan deze lijst toevoegen via 'opties, geblokkeerde afzenders, toevoegen' lukt niet, omdat het zogenaamde mailadres van de afzender bijv. twee keer een @ bevat, of omdat het eindigt op @.com. Is er een mogelijkheid om dit soort 'vreemde' mailadressen tóch aan mijn lijst toe te voegen in Outlook 2016? [Ik weet niet precies in welke categorie mijn vraag thuishoort, sorry als dit de verkeerde is.]
1 antwoord
-
- +
- 0
- -
U bedoeld vast dit soort afzenders, waarvan ik ook steeds meer aantref.
airmiles@mailing.airmiles.nl; namens; Sonja Sprenger <info@mail.coolblue.eu>
of
info@mail.coolblue.eu; namens; New Promo <nieuwsbrieven@telegraaf.nl>
Wanneer deze worden toegevoegd aan het SPAM filter definieer je feitelijk alle mail van Airmiles en Coolblue als SPAM en het is maar de vraag of dat de bedoeling is.
Spammer doen dit bewust en het is ook voor mij een vraag wat je hiertegen kan doen?
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Waarom kan ik niet reageren op een door mij gestelde vraag?
- Hoe kan ik een geblokkeerde afzender in outlook 6 dé-blokkeren?
- Mail van NAS is 'ongewenst' geworden. Hoe kan ik dit verhelpen?
- Mail verdwijnt spoorloos al tijdens ophalen uit Outlook 2007 onder Windows 10?
- Nieuwsbrief komt terecht in 'ongewenste e-mail' in outlook. Is "reshift" onbetrouwbaar?
- Wat moet ik doen, als ik mijn "homepage" niet meer te pakken krijg?
- Hoe maak ik een standaard afzender voor alle uitgaande mails in outlook 2013?
- Icoon tegel gewijzigd na update windows 10?