Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Overgeschakeld van KPN naar UPC (Ziggo)! Krijg sindsdien geen lees/ontvangsbevestiging email meer! Gebruik Outlook 2016?

In een groot aantal gevallen vraag ik, om mij moverende redenen, een bevestiging dat mijn mail inderdaad is afgeleverd! Werkte altijd perfect met Outlook 2007 PRO! Sinds ik van provider verwisseld ben, (van KPN naar UPC Ziggo)krijg ik die niet meer! Wie/wat is verantwoordelijk voor deze service?

1 antwoord
  • Dit heeft niets te maken met de provider maar wel met het overgaan van Outlook 2007 naar 2016.

    Loop dit eens door:
    https://support.office.com/nl-nl/article/Een-melding-ontvangen-wanneer-een-e-mailbericht-door-anderen-is-ontvangen-of-geopend-f9371f0d-3bfd-4f7e-8306-40c3267b654a?ui=nl-NL&rs;=nl-NL&ad;=NL

Beantwoord deze vraag