Vraag & Antwoord

Internet & hosting

The requested URL was rejected. Hoe los ik dit op?

Ik ben al jaren geabonneerd op Computer Totaal maar ik worstel nu met een probleem waar ik geen oplossing kan vinden. Ik ben als functioneel applicatiebeheerder werkzaam en onze softwaremaker heeft voor het programma wat wij gebruiken een webapplicatie (medewerkerportal) gebouwd waarop de gebruikers thuis kunnen inloggen en ze gegevens in kunnen voeren bij klanten waar ze voor werken. De module is sinds juni 2015 in de lucht en werkt prima. Maar sinds vorige week krijg ik als ik thuis in wil loggen onderstaande melding op het scherm: The requested URL was rejected. Please consult with your administrator. Your support ID is: een 18-cijferig nummer wat elke keer verschilt Het maakt niet uit welke browser ik gebruik (IE-11, Edge, Chrome of Firefox), overal krijg ik dezelfde melding. Ik heb gegoogled op de melding en lees dat in bijna alle gevallen dat het leegmaken van de cache, cookies etc. in de browser het probleem op zou moeten lossen. Ik heb dit geprobeerd maar dit biedt (voor mij) geen oplossing. Vervolgens heb ik alle browsers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dit biedt geen soulaas. Ook heb ik mijn virusscanner en firewall gedeïnstalleerd om te kijken of die iets afblokken maar ook dan kan ik niet inloggen op de webapplicatie. Ook systeemherstel lost niets op. Tot slot heb ik contact opgenomen met de technische applicatiebeheerders van mijn werk maar zij komen ook niet verder als bovenstaande oplossingen. Nu lees ik ook bij sommigen meldingen dat je je OS opnieuw kunt installeren maar dat gaat me toch een beetje te ver en een andere zou zijn om in het register op zoek te gaan en daar eventueel verwijzigingen te verwijzingen. Maar die laatste optie vind ik een beetje tricky ook al zou ik een eerst backup maken. Ik werk thuis met Windows 10 Home Edition. Kortom, ik weet het niet meer. Hebben jullie misschien een oplossing voor dit probleem.

1 antwoord
    • 0
    Als ik dit zo lees denk ik dat er juist iets mis is aan de kant van de webapplicatie. Kunnen anderen wel gewoon inloggen? En als je een nieuw 'testaccount' aanmaakt, kun je dan wel gewoon aanmelden?
    • Reageer

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account