Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

The requested URL was rejected. Zijn hier oplossingen voor?

Elementary, my dear Watson Allereerst, bedankt voor je reactie. Wat je vragen betreft: 1. Ik heb de firewall (Zonealarm) al uitgeschakeld om te kijken of het daarin zit, maakte niet uit. 2. Ik krijg de melding op IE, Edge, Chrome en Mozilla Firefox. 3. Op andere pc kan ik wel gewoon op de portal inloggen. Verder heb ik ook al bij alle browsers de cookies weggegooid, cache leeggemaakt, geschiedenis verwijderd en nog wat dingen die het probleem zouden kunnen oplossen. Heb jij nog ideeën?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Ok Sherlock, dan gaan we weer wat uitsluiten. Heb je de mogelijkheid een andere computer of laptop aan te sluiten? Op die manier kan je uitvinden of het lokaal aan je eigen computer ligt of dat je het in de modem
    outer moet gaan zoeken.

Beantwoord deze vraag