Vraag & Antwoord

Internet & hosting

The requested URL was rejected. Zijn hier oplossingen voor?

Elementary, my dear Watson Allereerst, bedankt voor je reactie. Wat je vragen betreft: 1. Ik heb de firewall (Zonealarm) al uitgeschakeld om te kijken of het daarin zit, maakte niet uit. 2. Ik krijg de melding op IE, Edge, Chrome en Mozilla Firefox. 3. Op andere pc kan ik wel gewoon op de portal inloggen. Verder heb ik ook al bij alle browsers de cookies weggegooid, cache leeggemaakt, geschiedenis verwijderd en nog wat dingen die het probleem zouden kunnen oplossen. Heb jij nog ideeën?

1 antwoord
    • 0
    Ok Sherlock, dan gaan we weer wat uitsluiten. Heb je de mogelijkheid een andere computer of laptop aan te sluiten? Op die manier kan je uitvinden of het lokaal aan je eigen computer ligt of dat je het in de modem/router moet gaan zoeken.
    • Reageer

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account