Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Waarom stopt UitzendingGemist via tablet en Chromecast steeds na ongeveer 10 minuten?

Tablet=Samsung GT-P1550 met Android 4.2.2 + NPO-app

4 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Het probleem wordt mogelijk veroorzaakt door wi-fi van een router of ander draadloos apparaat wat in de buurt staat van de TV
    • +
    • 0
    • -
    Test eens of een ander programma ook dit probleem geeft, zoniet dan ligt het aan dat ene programma, zowel dan is er zoals opgemerkt mogelijk iets mis met je verbinding.
    • +
    • 0
    • -
    Een andere oorzaak kan zijn, de benodigde bandbreedte gaat bij het online streamen, van de beschikbare bandbreedte af. En ook van de capaciteit van je Wi-Fi verbinding.
    Als je beschikbare bandbreedte áán de krappe kant wordt , omdat bijvoorbeeld andere huisgenoten, tegelijk ook bezig zijn op hun tablet. Dan ga je dat merken in gebrekkige ontvangst, en haperende beelden, ook in de wi-fi van je router. De beschikbare hoeveelheid bandbreedte is afhankelijk van het type abonnement je hebt ,bij je internet provider.
    • +
    • 0
    • -
    Bekend probleem:
    https://help.npo.nl/conversaties/chromecast-android-stopt-na-10-minuten

Beantwoord deze vraag