Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

waarom zijn wij niet op tijd geïnformeerd dat de app om de CT digitaal te kunnen lezen niet werkt?

App voor digitaal CT lezen werkt niet meer. Prima, maar waarom zijn wij niet geïnformeerd van tevoren, ieder moet het zelf uitzoeken en hoe dat achterkomen , het kost ons tijd . Kunnen wij als abonnees niet even eerder gewaarschuwd te worden? Advies: als de nieuwe methode niet goed getest is van de oude af te blijven! Het zal echt heel fijn zijn mensen. Ons tijd is steeds duurder, die van jullie ook toch? Iv

1 antwoord
  • We hebben iedere abonnee ook via de mail op de hoogte gesteld. Al in december uit m'n hoofd. Het kan zijn dat het mailtje in je ongewenste post terecht is gekomen, het kan ook zijn dat je e-mailadres niet (of niet goed) in ons bestand verwerkt staat. Eventueel kun je via de klantenservice je mailadres correct in het bestand zetten, zodat je in de toekomst beter op de hoogte gehouden kan worden. Dat kan via www.computertotaal.nl/contact.

    Ondanks dat nog veel leesplezier toegewenst!

Beantwoord deze vraag