Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Internet & hosting

Wachtwoord wordt niet geccepteerd door sitecom extender?

Extender gelinkt aan router , zie de link in WiFi, klik aan en moet wachtwoord router in tikken maar er wordt steeds aangegeven onjuist wachtwoord.

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Zit er niet heel toevallig een WPS-knop op de extender? Dat werkt wel zo makkelijk.

    Ergens op de extender moet een ip-adres, een inlognaam en een wachtwoord staan. Die gegevens gebruik je om in de extender te komen.

    Maar waarom wil je er eigenlijk in komen?
    En "zie de link in WiFi.". Welke link? Of is deze verwijderd om privacy-redenen?
    • +
    • 0
    • -
    Geachte heer/mevrouw,

    Helaas kan ik je hier op deze website niet mee verder helpen, je kunt echter veel hulpmateriaal, zoals veelgestelde vragen, instructies en how-to videos, vinden op onze website: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl
    Als je liever persoonlijk contact hebt, dan kun je contact opnemen met onze helpdesk via e-mail, telefoon of live chat.

    Opties voor meer ondersteuning
    Telefonisch contact:
    Voor Nederland: via partner Network Solution Centre 0900 381 0002 (80 cent per minuut)

    Voor de gratis e-mail en live chat opties, volg deze instructies:
    1.Ga naar http://www.sitecomlearningcentre.com
    2 Voer uw productcode en het versienummer in
    3 Klik op een van de FAQ's (meest gestelde vragen)
    4 Scroll helemaal naar beneden van de FAQ pagina (het kan zijn dat u naar de volgende pagina moet gaan)
    5 Klik op de link voor persoonlijk contact

    Met vriendelijke groet,

    Sitecom Webcare

Beantwoord deze vraag