Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

TechCafe

office 2007?

Ik heb office 2007 ik kon eerst documenten plubiceren naar een pdf formaat. Toen had ik windows 7. nu heb ik windows 8.1 nu werkt het niet meer. Ik heb al van alles uit geprobeerd. Of is office 2007 niet helemaal comptitabel met windows 8.1 Wat kan ik het beste doen alvast bedankt bart

5 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Ik gebruik Office 2002 onder Windows 8.1 dus zou 2007 ook moeten werken.

    Ga voor het pdf-verhaal even naar http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp, installeer de driver en je kan weer als pdf "printen".
    • +
    • 0
    • -
    MS Office 2007 is compatibel met Windows 8.1, als Outlook 2007 compatibel is met Windows 8.1 dan zijn de andere MS Office 2007 onderdelen (Word, Excel etc.) ook, zie onderstaande link:
    http://www.msoutlook.info/question/725

    Hoe publiceer u toen een document naar .pdf bestand?
    Met welk programma?
    • +
    • 0
    • -
    ik publiceerde in one note via bestand en dan kon ik publiceren pdf aanklikken. nu staat het er niet meer bij. Kan ik dat ook in office 365

    alvast bedankt
    • +
    • 0
    • -
    Invoeg toepassing installeren.

    https://support.office.com/nl-nl/article/Een-bestand-opslaan-als-PDF-443B9EC2-3B9A-431F-B6F7-672550A296B7
    • +
    • 0
    • -
    het is al opgelost. ik heb microsoft gebeld. Ik moest een bestandje installeren. Het programma gooide een bestandje weg tijden het installeren onder windows 8.1

    bart

Beantwoord deze vraag