Vraag & Antwoord

TechCafe

office 2007?

Ik heb office 2007 ik kon eerst documenten plubiceren naar een pdf formaat. Toen had ik windows 7. nu heb ik windows 8.1 nu werkt het niet meer. Ik heb al van alles uit geprobeerd. Of is office 2007 niet helemaal comptitabel met windows 8.1 Wat kan ik het beste doen alvast bedankt bart

5 antwoorden
    • 0
    Ik gebruik Office 2002 onder Windows 8.1 dus zou 2007 ook moeten werken. Ga voor het pdf-verhaal even naar http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp, installeer de driver en je kan weer als pdf "printen".
    • Reageer
    • 0
    MS Office 2007 is compatibel met Windows 8.1, als Outlook 2007 compatibel is met Windows 8.1 dan zijn de andere MS Office 2007 onderdelen (Word, Excel etc.) ook, zie onderstaande link: http://www.msoutlook.info/question/725 Hoe publiceer u toen een document naar .pdf bestand? Met welk programma?
    • Reageer
    • 0
    ik publiceerde in one note via bestand en dan kon ik publiceren pdf aanklikken. nu staat het er niet meer bij. Kan ik dat ook in office 365 alvast bedankt
    • Reageer
    • 0
    Invoeg toepassing installeren. https://support.office.com/nl-nl/article/Een-bestand-opslaan-als-PDF-443B9EC2-3B9A-431F-B6F7-672550A296B7
    • Reageer
    • 0
    het is al opgelost. ik heb microsoft gebeld. Ik moest een bestandje installeren. Het programma gooide een bestandje weg tijden het installeren onder windows 8.1 bart
    • Reageer

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account