Vraag & Antwoord

TechCafe

Waarom kan Outlook {e mail}.pst bestand niet vinden?

Ik heb een probleem met MS outlook 2010. Bij het opstarten hiervan krijg ik de volgende melding: kan bestand C:\Users\{naam}\Documents\Outlook bestanden\{e mail}.pst niet vinden. Google heeft niets opgeleverd vandaar mijn vraag op dit forum. Wie heeft raad?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Om te beginnen zul je eerst moeten kijken of het bestand nog aanwezig is:
    - Sluit Outlook
    - Klik op start
    - Klik op programma's en bestanden zoeken (bij Vista: zoekopdracht starten)
    - Geef hier het volgende commando in: *.pst
    - De gevonden .pst bestanden zullen weergegeven worden in de zoekresultaten
    Als deze gevonden worden kun je deze opnieuw koppelen aan Outlook:
    - Klik op start
    - Klik op Configuratiescherm
    - Klik op E-mail
    - Klik op E-mailaccounts
    - Klik op "nieuw
    - Klik op "Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren"
    - Klik op volgende
    - Klik op Internet E-mail
    - Vul nu je accountgegevens in waarbij je het vakje "bestaand Outlook-gegevensbestand" aanvinkt.
    - Klik op bladeren
    - Navigeer naar e folder waar het eerder gevonden .pst bestand werd weergegeven en selecteer het .pst bestand.
    - Voltooi de Wizard
    Klik nu in het "accountinstellingen-venster" op het nieuw aangemaakte account en klik op "als standaard instellen". Controleer vervolgens of Outlook weer opstart.

Beantwoord deze vraag